Friday, October 17, 2014

SkyTrex Adventure

Assalamualaikum,

Hye again. Don't You Know that I'm super duper hate in waiting. hehe. At last, aku grab je sape2 yg mahu join.. so aku booking untuk 14 orang.. sebab.. ada 14 orang. huhu

And yes., bile tengok blog geng-geng yg update pasal aktiviti kat sane.. cuak jugak seyh~ almaklum aku mempunyai acrophobia yang sangat dasat jugak (kadang2). tapi aku memang suka mencabar diri sendiri.. so takpe.. yang tu nanti2 je kite fikir.

Setelah berbincang - cari orang - booking online - cari circuit yang paling dasat and available, kitorang decide..yg macam nih, aku susun kat bawah:

Date: 8th November 2014
Time: 8.30am - 11.30am (estimated time)
Difficulty level: Extreme Challenges
Location: Skytrex, Taman Botani. Shah Alam 
Fees: RM49.50 (Supposed to be RM55 per person, tapi sebab booking untuk ramai. dapat less 10%)
Participated by: 14 person

sukati la nak pilih mana2..

Ok..hah nah.. cecontoh aktiviti kat sane.. 34 aktiviti (flying fox, zig zag route jer yg aku taw..huaa)

flying kick while flying fox

Zig Zag Route


Mungkin nanti kena panjat tetangga ni

Last pic

Ok.. tu je la dulu.. next time update lain k.. chao. 

No comments:

Post a Comment

Comment dulu... baru la Geng, baru la rare!